Zapowiedź cyklu!

Witam Was na mojej odświeżonej stronie!

1

Niestety, ale sprawy zawodowo-edukacyjne totalnie mnie pochłonęły i dopiero dziś mam chwilę, aby coś dla Was napisać. Długo zastanawiałem się, na czym się teraz skupić, rozważałem wiele możliwości. Jednak jedna z nich wydała mi się najbardziej racjonalna. Postanowiłem napisać felieton poświęcony wystąpieniom publicznym. Jeśli jesteście zainteresowani tą tematyką to zachęcam do odwiedzania mojego bloga i dzielenia się ze mną swoimi spostrzeżeniami!

Leave a Reply

